Bemutatkozás
Kurucz Nikolett Klaudia vagyok, virtuális asszisztens és a Pénzügyek Otthon létrehozója.
Munkám során és magánemberként, két kisgyermek anyukájaként is számtalanszor szembesültem azzal, hogy milyen tanácstalan helyzetben vannak a leendő édesanyák, a családok, a munkavállalók, vállalkozók amikor egy-egy ügyintézési procedúrát kénytelenek végigvinni, illetve az egyéb adminisztratív teendők komoly terhet jelenthetnek.
Rengeteg kérdés merül fel mindennapjaink során, tömérdek kérdés érkezett már hozzám, folyamatosan ügyintéznünk kell valamit, ami sokszor bonyolult és problémát jelenthet. Milyen igénylést, mikor, hova, hogyan kell benyújtani?, Mire vagyok jogosult?, Hol tudom elintézni? ...stb.
Vállalkozásom azért jött létre, hogy ezen feladatok terhét levehessem ügyfeleim válláról, így helyette fontosabb feladatokra koncentrálhassanak, hasznosabban tölthessék szabadidejüket illetve kérdéseikre válaszokat kaphassanak érthető, világos formában.
Több, mint 10 éve tevékenykedem pénzügyi, ellenőrzési, könyvelési, munkaügyi, bérügyi és társadalombiztosítási kifizetőhelyi területeken. Ezen tapasztalattal és a szükséges szakirányú végzettségeimmel felvértezve segítem ügyfeleimet, hogy stresszmentesen bonyolíthassák ügyeiket.
Célom volt olyan vállalkozást létrehozni, amely tényleg segítő kezet nyújt ebben a felgyorsult, bürokratikus világban és ahova bárki fordulhat iránymutatást kérni.